יום שישי, 14 ביוני 2019

יומן מסע

ממנהיגות חיצונית להשפעה פנימית

כמו בכל שנה יש נושא מרכזי, השנה יומן מסע.
כשעולה לנו לראש "יומן" עולה לנו "יומני היקר","היום היה לי "
אך למרבה הפתעתנו זה לא היה כך, במהלך השנה רשמנו ביומן
כל מה שאנחנו עברנו.
בין עם זה שיעור מעניין שהיה לנו,
נושא שדנו בכיתה, או סתם הדעה שלנו.
היומן התחלק ל3 חלקים אישי-רגשי ,פדגוגי וחברתי.
כל פעם שהיה נושא התאמנו אותו לקטגוריה ורשמנו שם.

בהתחלה חשבתי שהיומן הזה דיי מיותר ומה כבר יש לי
לעשות איתו ושאני לא אהנה מלכתוב, אבל מהר טעיתי
היומן אפשר לי להביע את עצמי בדרך שלא ההיתי
מצליח בלעדו ונתן לי כלים להתמודד עם החברה
ועצמי בפרט.
היומן הוא כמו כלי אשר מרכז את
כל הדברים שלי, עוזר לי להוציא אותם
או להסתכל עליהם בדרך אחרת.

היומן היה לנו גם ככלי למידה, מורות העבירו שיעור
בצורה מעניינת ואז דנו עלו ורשמנו ביומן.
אחרי כל פעילות חוויתית או סיור שהיה לנו
גם רשמנו ביומן, גיליתי שאני חושב על הסיור דברים
שבחיים לא ההיתי חושב בלי היומן.
עכשו שאני מסתכל אחורה ומנסה לזכר באירוע
היומן ונזכר על כל החוויות הטובות.

אני חושב ואומר:
היומן הוא כלי העזר הטוב ביותר שיכולתי לבקש!.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה